REKLAMACJE

  • Proces składania reklamacji posprzedażowych (zgłoszonych do Państwa przez klientów indywidualnych):   

Reklamację na wadliwy produkt zgłaszamy na platformie B2B.  

1. Logujemy się i wchodzimy na zakładkę Twoje konto
2. Wybieramy zakładkę Reklamacje towarów > Dodaj reklamację
3. Wybieramy zamówienie, w którym był reklamowany produkt
4. Wybieramy produkt i zatwierdzamy go klikając w duży plus (na końcu wersu z produktem)
5. Czekamy na odpowiedź i dalsze instrukcje - nie wszystkie produkty wymagać będą odesłania - w niektórych przypadkach wystarczy jedynie zdjęcie i opis.

SZCZEGÓŁOWĄ INSTRUKCJĘ KREATORA REKLAMACJI ZNAJDĄ PAŃSTWO TUTAJ >> KLIK

W zgłoszeniu proszę opisać powód reklamacji oraz wkleić zdjęcie wady.   

W razie potrzeby proszę odesłać produkt wraz z numerem zgłoszonej reklamacji na adres:
Dział Reklamacji
BABY&TRAVEL
ul. Jerzmanowska 17 bud. F1, pok. 116
54-530 Wrocław   

W przypadku uznanej reklamacji w pierwszej kolejności wymienimy towar na wolny od wad, naprawimy lub w uzgodnieniu z klientem obniżymy jego cenę.

Jeśli naprawa lub wymiana na nowy produkt będzie niemożliwa lub wymagać będzie nadmiernych kosztów, wystawiona zostanie korekta faktury sprzedażowej.

Pieniądze zostaną przelane na wskazane konto.

Jeśli reklamacja wiąże się z odesłaniem nowego lub naprawionego produktu, zostanie on odesłany na wskazany przez Państwa adres lub dodany do kolejnego zamówienia z opisem - reklamacja. 

Jeśli nie ma podstaw do przyjęcia reklamacji, produkt zostanie dodany do Państwa kolejnego zamówienia z opisem - reklamacja.

Nie przyjmujemy reklamacji za pobraniem. Nie wypłacamy gotówki w przypadku uznania reklamacji.

W sprawie rozpatrzenia reklamacji kontaktujemy się wyłącznie z Państwem (a nie Państwa klientem).  


UWAGA! Prosimy o przesyłanie reklamowanych artykułów po wcześniejszym wyczyszczeniu ich i osuszeniu – produkty brudne, zaniedbane i niewyczyszczone nie będą podlegały reklamacji.  


Zapytania odnośnie reklamacji proszę kierować telefonicznie - pod numer: 730-246-222.  

  • Reklamacje przedsprzedażowe:   

Reklamacje od niekompletnych dostaw składać można do 2 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki na maila info@babyandtravel.pl.

Prosimy o dwukrotną, dokładną weryfikację otrzymanej przesyłki – wszystkie paczki pakowane są pod nadzorem monitoringu i przy użyciu kolektorów.  

W przypadku uszkodzonych przesyłek wymagany jest do reklamacji protokół szkody spisany z kurierem.

Jeśli przesyłka jest uszkodzona na zewnątrz prosimy nie przyjmować paczki. Jeśli uszkodzenie widać dopiero po rozpakowaniu – prosimy o wezwanie kuriera i spisanie protokołu.  

Protokół będzie podstawą złożenia reklamacji w naszej firmie.  

Zdjęcie uszkodzeń wraz z protokołem prosimy o przesłanie na adres: info@babyandtravel.pl – na tej podstawie będziemy mogli złożyć reklamację w firmie kurierskiej, a Państwu zaoferować dogodne rozwiązanie problemu.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel