Szanowni Państwo,

w celu zgłoszenia reklamacji na produkty zakupione na naszej platformie, prosimy o skorzystanie z dedykowanej funkcji reklamacyjnej na PLATFORMIE HURTOWEJ.

1. W pierwszej kolejności wypełnij formularz na platformie, podając wszystkie niezbędne informacje dotyczące zakupionego produktu oraz opis problemu. Po wypełnieniu formularza otrzymasz numer reklamacji.

2. Teraz prosimy o dołączenie zdjęcia/video dokumentującego reklamowany defekt lub problem w Formularzu po prawej stronie.

Uzupełnienie formularza i dodanie zdjęcia ułatwi  nam proces rozpatrywania Twojej reklamacji oraz zapewni szybszą odpowiedź.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, zachęcamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta, który z przyjemnością udzieli Ci dodatkowych informacji i wsparcia.

Telefon bezpośrednio do Działu Reklamacji: +48 730 246 222

Formularz