WARUNKI WSPÓŁPRACY

Rejestracja na platformie hurtowej

Aby podjąć z nami współpracę należy wysłać do nas maila na info@babyandtravel.pl, podając wymagane dane sklepu.

Po akceptacji zgłoszenia, otrzymają Państwo maila potwierdzającego. Od tego momentu będą mieli Państwo dostęp zarówno do cen hurtowych jak i stanów magazynowych produktów.

Składanie zamówień  

W celu złożenia zamówienia należy zalogować się na platformie hurtowej na swoje konto, a następnie dodać wybrane produkty do koszyka. Po złożeniu zamówienia należy wybrać formę wysyłki oraz sposób płatności, a następnie potwierdzić złożenie zamówienia.

Złożone zamówienia, do których płatność odnotujemy do godziny 10:00 rano lub te złożone do 10:00 rano z wybraną opcją płatność za pobraniem, trafią do realizacji tego samego dnia. W przypadku wpływu środków na konto firmowe w późniejszych godzinach, paczki są przygotowywane do wysyłki kolejnego dnia roboczego.

Zamówienia wysyłane są najczęściej w terminie:

do dwóch dni roboczych od odnotowania płatności – w przypadku przedpłaty

do dwóch dni roboczych od daty złożenia zamówienia – w przypadku wyboru płatności za pobraniem

 

Dostawa

Koszty wysyłki:

W przypadku płatności pobraniowej – 25 zł

W przypadku przedpłaty – 21 zł (zamówienia o wartości powyżej 1000 zł netto wysyłamy GRATIS)

Paczki dostarczamy za pośrednictwem firm kurierskich DHL oraz UPS.

W zakładce DOSTAWA znajdą Państwo wszystkie szczegółowe informacje.

Reklamacje

Reklamacje od niekompletnych dostaw składać można do 2 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.

Reklamacje dotyczące wad produktów, które zgłoszą do sklepu Państwa klienci, wymagają odesłania produktu do naszego biura po wcześniejszym zgłoszeniu. Należy zgłosić reklamację w panelu, a następnie odesłać produkt wraz ze szczegółowym opisem zgłaszanego problemu oraz informacją kiedy i w jakim sklepie został on zakupiony.

UWAGA! Prosimy o przesyłanie reklamowanych artykułów po wcześniejszym wyczyszczeniu ich i osuszeniu – produkty brudne, zaniedbane i niewyczyszczone nie będą podlegały reklamacji.

Dropshipping

Realizujemy także przesyłki dropshippingowe, czyli wysyłane bezpośrednio do Państwa klienta.

Zamówienia te realizowane są wyłącznie po przedpłacie. Podczas składania zamówienia należy wybrać opcję dostawy dropshipping oraz wpisać właściwe dane do wysyłki – adres klienta.

 

Gdyby mieli Państwo dodatkowe pytania na temat współpracy z naszą hurtownią – zapraszamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego.

Niezbędne dane znajdą Państwo w zakładce KONTAKT. Gdyby chcieli Państwo dowiedzieć się więcej o naszej firmie, zapraszamy do zakładki O NAS.

Jeśli chcą Państwo zapoznać się z naszą ofertą, niezbędne informacje znajdą Państwo w zakładce NASZE MARKI.